بررسی نکات مهم هنگام سفارش و خرید چاپ نوار چسب

بررسی نکات مهم هنگام سفارش و خرید چاپ نوار چسب

بررسی نکات مهم هنگام سفارش و خرید چاپ نوار چسب


برای خرید و سفارش نوارچسب باید به چه نکاتی توجه نماییم؟

در دنیای تبلیغات، روش های بسیاری جهت معرفی برند یا محصول وجود دارد. یکی از این راه ها چاپ برند یا لوگو بر روی نوار چسب است. چاپ نوار چسب که سالهاست رواج دارد موجب زیباتر شدن بسته بندی محصولات شده و باعث افزایش کیفیت کار می شود. امروزه این روش با دستگاه های جدید چاپ چسب با کیفیت بهتری نسبت به قبل انجام می گردد. در این مقاله سعی داریم به بررسی نکات مهم هنگام سفارش و خرید چاپ انواع نوار چسب بپردازیم. با ما همراه باشید.

چاپ نوار چسب چیست؟

چاپ نوار چسب یکی از بهترین انتخاب ها برای برچسب زدن، تبلیغ و آگاهی از برند است. به طور خاص، برای تبلیغ لوگو و برند، توصیه استفاده، پیام های هشدار دهنده، شناسایی محتویات، تبلیغات محصولات و قیمت چاپ روی نوار چسب استفاده می شود.

کاربردهای چاپ نوار چسب

این محصولات که ظاهری رنگارنگ دارند و جذاب هستند، بسته ها را قابل تشخیص می کنند. چاپ نوار چسب نه تنها برای تبلیغات که در مورد نیازهای تعمیر و نگهداری خاص نیز استفاده می شود. همچنین به عنوان وسیله ای برای شناسایی محصولات، پیام ها و دستورالعمل ها استفاده می شود. تولید نوار چسب چاپی بر اساس درخواست برندها انجام می گردد.
چاپ نوار چسب یکی از بهترین انتخاب ها برای بسته بندی جعبه ها بوده و همچنین به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر و کم هزینه استفاده می شود. جدا از اینکه جعبه ها به طور ایمن مهر و موم می شوند، مزایای بی شماری با استفاده از چاپ چسب مخصوص به دست می آید. یکی از رایج ترین دلایل استفاده از آن آسان بودن تبلیغات برای برند مانند قیمت چاپ نوار چسب است. به همین دلیل، امروزه بسیاری از برندها ترجیح می دهند نوار چسب های چاپی تولید کنند.

چگونه مناسب ترین چاپ را برای برچسب خود انتخاب کنیم؟

چاپ نوار چسب، یک محصول را تکمیل می کند و اجازه می دهد به بازار عرضه شود. هنگام چاپ بر روی این محصول امکان انتخاب بین دو نوع روش دستی یا اتوماتیک وجود دارد. بسته به تعداد محصولاتی که باید برچسب گذاری شوند، ممکن است استفاده از چاپ اتوماتیک برای صرفه جویی در زمان بهتر باشد.

چاپ نوار چسب دستی در مقادیر کم

همانطور که از نام آن پیداست، چاپ دستی به صورت محدود برای برچسب روی محصولات انجام می شود. این نوع روش مورد استقبال تاجرانی قرار می گیرد که کالای زیادی برای برچسب زدن ندارند. برچسب ها به راحتی به صورت دستی از روی قرقره جدا می شوند. بنابراین یک دارایی برای مشاغل کوچک است.

pic 2 - بررسی نکات مهم هنگام سفارش و خرید چاپ نوار چسب

چاپ چسب و تاثیر قدرتمند آن در برند سازی

چاپ نوار چسب خودکار؛ افزایش بهره وری

چاپ نوار چسب خودکار رایج تر است. در واقع، این امکان صرفه جویی واقعی در زمان را برای حرفه ای ها فراهم می کند. با استفاده از دستگاه، برچسب ها به سرعت یکی پس از دیگری چسبانده می شوند. بنابراین این نوع نصب برای برندهای بزرگی که محصولات زیادی را به بازار عرضه می کنند ایده آل است.

جهت چاپ نوار چسب

بسته به دستگاه، جهت خروج برچسب ممکن است متفاوت باشد. بنابراین جهت‌های خروجی متفاوتی برای برآورده کردن انتظارات مختلف ارائه می‌شود. چاپ نوار چسب را می توان در هر دو جهت قرقره انجام داد. علاوه بر این، جهت گیری برچسب نیز می تواند متفاوت بوده و مطابق با نیاز مشتریان باشد. قطر رول مقوایی که برچسب ها روی آن پیچیده شده اند با توجه به کاربردهای مختلف برای به دست آوردن نتیجه مطلوب قابل انتخاب است.

انواع چاپ نوار چسب

چاپ چسب سفارشی در دو متریال موجود است؛

  • چاپ نوار چسب پلی پروپیلن؛ کیفیت معمولی (استاندارد و اقتصادی)
  • یک جایگزین مقرون به صرفه؛
  • مناسب کاربران با حجم بالا؛
  • ایجاد ظاهری براق؛
  • اغلب با صدایی که هنگام بیرون کشیدن از رول ایجاد می گردد، تشخیص داده می شود؛
  • عرض های موجود چاپ نوار چسب پلی پروپیلن: 18 میلی متر، 24 میلی متر، 36 میلی متر، 48 میلی متر، 72 میلی متر و 96 میلی متر.

چاپ نوار چسب پی وی سی؛ کیفیت درجه یک

  • به دلیل اجزای چسبنده و مقاومت در برابر سایش مشهور است؛
  • این چاپ نوار چسب بسیار کم صداتر از پلی پروپیلن است؛
  • آزادسازی سریع هنگام بیرون کشیدن از رول؛
  • عرض های موجود چاپ نوار چسب پی وی سی: 18 میلی متر، 24 میلی متر، 36 میلی متر، 48 میلی متر، 72 میلی متر و 96 میلی متر.

با چاپ نوار چسب، برند دیده می شود

سفارشات از یک کارتن تا پالت های بزرگ توسط شرکت های تولید چاپ نوار چسب در بازار انجام می شود. این محصول فقط برای استفاده دستی نیست. همچنین رول هایی برای توزیع در دستگاه آب بندی کارتن اتوماتیک وجود دارد. چاپ چسب فرآیند جذابی را ارائه می دهد. هر اطلاعاتی را می توان روی آن نوشت. این اطلاعات معمولاً نام برند، شماره تلفن، آدرس وب و قیمت چاپ روی نوار چسب خواهد بود. تبلیغات همیشه تضمین می کند که برند دیده می شود. جزئیات کوچک مانند نوار چسب ها از بهترین گزینه ها برای این فرآیندها هستند.

دستگاه چاپ نوار چسب چیست؟

دستگاه‌ های چاپ نوار چسب، دستگاه ‌های چاپ چسب ویژه‌ای هستند که امکان تبلیغ محصولات مانند آرم، نام یا پیام تبلیغاتی را بر روی نوارهای چسبنده مطابق با خواسته ‌های مشتریان فراهم می ‌کنند. دستگاه ‌های نوار چسب چاپی می توانند حداقل 100 نوار چاپی را با توجه به اندازه ‌های مورد نظر تولید نمایند.

شرکت های تولید کننده چاپ نوار چسب

شرکت ‌هایی که چاپ نوار چسب تولید می‌ کنند، تقاضاها را به بهترین نحو ارزیابی می‌ کنند و نوار چسب های چاپی با کیفیت بالا را مخصوص شرکت‌ ها به تولید می‌ رسانند. شرکت ها، تولید را به منظور ارائه فرصت تبلیغات به مشتریان از طریق چاپ آرم، پیام یا تبلیغات شرکت ها بر روی نوارهای چاپی انجام می دهند. بسته بندی ساخته شده با چاپ چسب از اولین لحظه ای که شرکت ها را به محموله و سپس به مشتری واگذار می کند مورد توجه هر فردی قرار می گیرد و شرکتی بودن را به منصه ظهور می رساند.
امروز شرکت‌ ها مهم‌ ترین ویژگی‌ هایی که از شرکت‌ ها انتظار دارند، چسبندگی مؤثر، کیفیت بالا و دوام طولانی ‌مدت است. شرکت های تولید کننده چاپ نوار چسب این موارد را به بهترین نحو برآورده می کنند و خواسته های مشتریان را ارزیابی کرده و تولید خود را انجام می دهند.
تجربه و تکنیک ها برای تولید چاپ نوار چسب به عنوان چاپی بی عیب و نقص بسیار مهم است. اول از همه، مواد اولیه مورد استفاده باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای اطمینان از تداوم کیفیت، باید به دقت در مورد برندهایی که انتخاب می کنید تحقیق نمایید. نوار چسب های چاپی با انتخاب عرض های مختلف تولید می شوند. مهم ترین مزیت چاپ چسب ارائه هویت سازمانی به شرکت ها و ارائه تبلیغات رایگان است. برای این منظور شرکت های تولید کننده نوارهای چاپی جایگاه بسیار مهمی در عرصه تبلیغات دارند.

نقش چاپ نوار چسب در دنیای تبلیغات

طبق مطالعه ای که توسط انجمن اروپایی تولیدکنندگان مقوا و جعبه مقوا انجام شد، بسته بندی یکی از 5 اقدام ارتباطی موثر و مرتبط از 23 مورد تجزیه و تحلیل شده است. در واقع بسته بندی نقش مهمی در جذابیت یک محصول دارد. چاپ نوار چسب که یکی از مهم ترین عناصر صنعت بسته بندی محسوب می شود، یک ابزار ارتباطی قدرتمند است که امکان ارائه اطلاعات به یک نام تجاری یا یک مفهوم و الهام بخشیدن به مشتری بالقوه را ممکن می سازد. با ارائه اطلاعات ضروری مانند منشاء محصول، کیفیت، برچسب زیست محیطی و غیره باعث افزایش اعتماد به محصول و تشویق به خرید می شود. با طراحی جذاب، به دلیل زیبایی خود به یک شی تبدیل می شود که خریدهای تکراری را ترویج می کند.
بسیاری از برندها اهمیت این رسانه بازاریابی را درک کرده اند و به صورت روزانه از آن استفاده می کنند. در چند سال اخیر جعبه هایی تولید شده که با چاپ نوار چسب از بسته بندی مراقبت کرده و هر جعبه را به یک عنصر تزئینی برای نگهداری تبدیل می کنند. برخی حتی به اقلام کلکسیونی تبدیل می شوند که خریداران مشتاقانه منتظر دریافت و کشف آن هستند. اما این نوع چاپ چسب تنها در بسته بندی استفاده نمی شود و در پوشاندن دیوارها، ویترین مغازه ها یا آسانسور یا دکوراسیون یک مغازه، مورد استفاده قرار می گیرد.

pic 1 - بررسی نکات مهم هنگام سفارش و خرید چاپ نوار چسب

فاکتور مهم در خرید نوار چسب

تکنیک های چاپ نوار چسب

عمدتاً چاپ نوار چسب برای مرتبط کردن بسته بندی محصولات و ارتباط در مورد برند استفاده می شود. نوار چسب چاپی به صورت 1 رنگ، 2 رنگ، 3 رنگ و 4 رنگ (چاپ تصویر رنگی) ارائه می شود. امکان چاپ در مقادیر کم و همچنین در مقادیر زیاد برای تولید کنندگان با حجم بالا موجود است. 2 تکنیک برای چاپ پیشنهاد می شود؛

  • چاپ قبل از استفاده از چسب (برای مقادیر زیاد)
  • چاپ پس از استفاده از چسب (تعداد کم)

انواع چاپ نوار چسب از نظر جنس

چاپ نوار چسب در چندین ماده قابل چاپ وجود دارد؛
نوار پلی پروپیلن – مقرون به صرفه ترین و کم هزینه ترین نوار چسب چاپی است. قابل بازیافت بوده و در برابر اسید و رطوبت مقاوم است.
نوار پی وی سی- با کیفیت ترین چاپ نوار چسب، مناسب برای نگهداری طولانی مدت، قابلیت باز شدن آرام و منظم، استحکام کششی مکانیکی، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، چسبندگی فوری روی بسیاری از سطوح، و دارای کیفیت چاپ بهتر و تنظیم جوهر است.
نوار پارچه ای- به راحتی دست پاره می شود و در رنگ های مختلف موجود است. اتصال فوری بر روی بسیاری از سطوح دارد و بدون باقی ماندن چسب قابل حذف است.
نوار رشته ای دو جهته – مقاوم ترین چاپ نوار چسب از نظر مکانیکی بوده و قابلیت اتصال فوری بر روی بسیاری از سطوح را در عرض های سفارشی دارد.
نوار کاغذ کرافت- زیست محیطی ترین چاپ نوار چسب محسوب شده و به راحتی با دست پاره می شود. زیبایی بیشتری دارد زیرا همرنگ مقوا است.
نوار هشدار خطر یا نوار مانع – محصول غیر چسبنده که عمدتاً در کارگاه ها استفاده می شود و در 3 ضخامت موجود (35 میکرومتر، 50 میکرومتر و 80 میکرومتر) است. این محصول ایده آل برای علامت گذاری محل کار یا منطقه محسوب می شود.

قیمت چاپ نوار چسب

دلیل متفاوت بودن قیمت انواع چاپ نوار چسب فشار و اندازه روی آنهاست. هرچه جزئیات درخواست مشتریان بیشتر باشد، قیمت نوار چسب چاپی نیز بر این اساس متفاوت خواهد بود. نوار چسب ها را می توان به صورت چاپ شفاف یا ضخیم نیز تولید کرد. از آنجایی که پلی پروپیلن یک ماده اقتصادی است، اولین انتخاب بسیاری از مشتریان خواهد بود. به همین دلیل نوارهای تولید شده از پلی پروپیلن بیشترین استفاده را در این بخش دارند. از طرف دیگر، انواع چاپ پی وی سی محصولی با کیفیت بالاتر تولید می کنند. این منجر به انتخاب کمتر می شود. با این حال، خدمات با کیفیت بسیار بالاتری به مشتریان ارائه می گردد.
انتخاب به روش های مختلف و کاملاً مطابق با نیاز مشتری خواهد بود. پس از انتخاب، تولید به صورت ویژه انجام می شود. پس از اتمام مراحل تولید، نوار چسب ها به دست مشتریان می رسد. شما می توانید چاپ نوار چسب را از میان طیف وسیعی از عرض های مختلف متناسب با نیازهای خاص انتخاب کرده و با رنگ های مختلف روی محصول چاپ کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید :44441383-021